تعطیلی بیش از ۳۰ واحد صنفی متخلف در قزوین

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از مهر و موم بیش از ۳۰ واحد صنفی متخلف و تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علی فولیان معاون دادستان قزوین گفت: علی رغم هشدار‌های گذشته، برخی واحد‌های صنفی همچنان بدون توجه به ممنوعیت‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند که در بازدید‌ها ۳۰ واحد صنفی به علت عرضه قلیان پلمب و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

او افزود: از این واحد‌ها حدود ۵۰۰ ادوات قلیان هم جمع‌آوری شد.

معاون دادستان قزوین اضافه کرد: در بازدید سرزده از داروخانه‌ها و مراکز عرضه لوازم بهداشتی هم  ۱ داروخانه مهر و موم و حدود ۵ داروخانه به علت گرانفروشی و احتکار کالا اخطار پلمب دریافت کردند و همچنین مقادیر قابل توجهی از اقلام و لوازم بهداشتی احتکار شده کشف که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان عرضه خواهد شد.

فولیان گفت: به محض قطعی شدن آرا، حکم صادره و اسامی محتکران اقلام و لوازم بهداشتی را به جامعه اعلام خواهیم کرد.

معاون دادستان قزوین افزود: سلامت عمومی از مصادیق حقوق عامه است و در شرایط حساس فعلی که کرونا ویروس در بیشتر استان‌های کشور انتشار یافته، بحث سلامت و بهداشت عمومی بسیار حائز اهمیت است و همه باید تلاش کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

او افزود: گشت‌های مشترک در استان فعال است و بازدید‌ها و سرکشی‌ها به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی استمرار خواهد داشت.

فولیان تاکید کرد: شعب ویژه رسیدگی در دادسرای مرکز استان تعیین شده و مجدداً به واحد‌های صنفی هشدار می‌دهیم که در صورت بی توجهی به ممنوعیت‌ها و ادامه فعالیت، برخورد دستگاه قضایی با آن‌ها سخت و بدون اغماض خواهد بود.


معاون دادستان قزوین از شهروندان خواست: تخلفات این حوزه از جمله گرانفروشی، عدم عرضه و احتکار اقلام و لوازم بهداشتی را برای پیگیری از طریق سامانه پیامکی ۰۹۳۹۲۶۵۸۰۰۶ به دادستانی اعلام کنند.
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار